ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Webshoppal vagy online vásárlással kapcsolatosan a következő elérhetőségeken érdeklődhet: +36 42 950 061, info@karcher-center-dimoclean.hu

1. A vásárlás módja

A vevő szabad böngészés során vagy a keresőmező használata által ismerheti meg a Dimo Clean Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1023 Budapest, Bécsi u. 3-5.; cégjegyzékszám: Cg.01-09-303758; +36 42 950 061, e-mail: info@dimoclean.hu; a továbbiakban: „Dimo Clean Kft.” Telephely 4400 Nyíregyháza Pazonyi u. 37.) termékeit annak weboldalán.

A vásárlás, azaz a szerződéskötés technikai lépései:

A megkötendő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a Dimo Clean Kft. rögzíti a szerződést, és ennek egy példányát a termék átvételekor átadja a vevőnek. A szerződés nyelve a magyar.
Az online rendelések feldolgozása (beérkezett megrendelés után a termék keresése a raktárkészleten, amennyiben nincs, úgy berendelés a központból, amennyiben rendelkezésre áll a készleten, úgy a szállítási folyamat megkezdése) időtartama az árukészlet állapotától, illetve a bejövő megrendelések számától függ.


2. Fizetési módok, átvétel módja, árak

Fizetés módja Átvétel módja

A kiszállítás futárszolgálaton keresztül történik.

A Dimo Clean Kft. árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség 40 kg-ig egységesen bruttó 1200 Ft. 40kg fölött a szállítási költség egyedileg kerül meghatározásra. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt látható. A szállítási költségen felüli, egyéb költség nem merül fel a vásárlás kapcsán. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Dimo Clean Kft. fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Dimo Clean Kft. azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

3. Szállítás

A termék szállítási idejét, mely jellemzően kettő-tíz (2-10) nap, a webáruház ismerteti a pénztár-folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.
A kiszállítás csak magyarországi címre lehetséges. A csomagot futárral szállíttatja ki a Dimo Clean Kft. munkanapokon 08:00 – 17:00 óra között. Amennyiben a csomagot a vevő nem tudja átvenni, a futár ismételten megkísérli a kiszállítást. Ha a vevő a második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen és nem veszi át csomagját, az áru visszaküldésre kerül, és a megrendelés törlődik. Ebben az esetben a vevő visszakapja az általa esetlegesen már megfizetett vételárat/szállítási költséget.

A terméket szállító futár egy címen maximum bruttó 400 000 Ft-ot vesz át, ezen összeg feletti készpénzes vásárlás esetén csak személyes átvétellel veheti át az árut a vevő.

4. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a teljes vételár kifizetéséig a Dimo Clean Kft. tulajdonában marad.

5. Adatok módosítása

A vevő a megrendelés összesítő során, melyet a végleges rendelés leadása (szerződési nyilatkozat megtétele) előtt van lehetősége áttekinteni, láthatja és ellenőrizheti, hogy helyes adatokat adott-e meg. Amennyiben az adatok mégsem stimmelnek a megrendelés leadása után, a vevőnek a Dimo Clean Kft. ügyfélszolgálatán, (+36 42 950 061) iroda nyitvatartási időn (H-P: 9.00-17.00) belül van lehetősége azok javítására. (Az aktuális nyitvatartási időpontokat megtalálja weboldalunkon: www.karcher-center-dimoclean.hu.) A megrendelések az árukészlet függvényében kerülnek feldolgozásra, ami akár azonnali feldolgozást is jelenthet. Nyitvatartási időn kívüli adat-módosításra nincsen lehetőség.

6. Panaszkezelés, fogyasztónak minősülő vevő elállási/felmondási joga

Az adásvétellel kapcsolatos kérdés vagy probléma esetén a Dimo Clean Kft. ügyfélszolgálatán vagy a visszaigazoló e-mailben található telefonszámok bármelyikén kérhet tájékoztatást a vevő.
Kizárólag a fogyasztónak minősülő vevőt (fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) indokolás nélküli elállási jog illeti meg a

a vevő, vagy az általa megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül. Ez nem érinti a vevőnek azon jogát, hogy elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Az elállási jog gyakorlása határidőben érvényesítettnek minősül, ha a vevő nyilatkozatát a megjelölt határidő lejárta előtt elküldi a Dimo Clean Kft. következő elérhetőségei valamelyikére: e-mail: info@dimoclean.hu. Az elállási jog gyakorlása erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal, vagy az alábbi minta révén valósulhat meg:

„Elállási/Felmondási nyilatkozatminta"

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Dimo Clean Korlátolt Felelősségű Társaság; 4400 Nyíregyháza Pazonyi u 37; tel.:+36 42 950 061, e-mail: info@dimoclean.hu.

Az elállási jog vevő általi gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségeit a vevőnek kell viselnie, és a termék postai küldeményként nem küldhető vissza.

Ha a vevő eláll a szerződéstől, a Dimo Clean Kft. haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy (14) napon belül visszatéríti a vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A vevőnek visszajáró összeget a vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza a Dimo Clean Kft. A vevő kifejezett beleegyezése alapján a Dimo Clean Kft. a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a vevőt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Dimo Clean Kft. mindaddig visszatarthatja a fentiek alapján a vevőnek viszatérítendő összeget, amíg a vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A vevő nem gyakorolhatja elállási jogát

7. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló, a 45/2014. korm. rend. szerinti mintatájékoztató

„1. Kellékszavatosság"

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Dimo Clean Korlátolt Felelősségű Társaság hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dimo Clean Korlátolt Felelősségű Társaság nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

„2. Termékszavatosság"

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

„3. Jótállás"

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén a 151/2003. korm. rend. alapján a Dimo Clean Korlátolt Felelősségű Társaság jótállásra köteles a fogyasztónak (fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) minősülő vevőkkel szemben, a fogyasztónak nem minősülő vevőkkel szemben pedig a lentiek szerinti jótállásra kötelezi magát.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama háztartási használatra szánt termékek esetén két (2) év, ipari használatra szánt termékek esetén egy (1) év, melyet a vevő a Kärcher Hungaria Kft. honlapján történő regisztrálás esetén fél (0,5) évvel meghosszabbíthat. (Az ennél hosszabb jótállási idő az egyes érintett termékek jótállási jegyén külön feltüntetésre kerül.) E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk vevő részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Kärcher Hungaria Kft. vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A jótállás időtartama alatt a Dimo Clean Kft. köteles helytállni a hibás teljesítésért, és csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A vevő köteles a hibát a hiba felfedezése után haladéktalanul közölni a Dimo Clean Kft.-vel. Jótállás alapján a vevő - választása szerint- az alábbi igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Dimo Clean Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Dimo Clean Kft. költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Jótállási igény a jótállási jegy (sorszámozott garanciafüzetet kap minden vevő) bemutatásával érvényesíthető. Csak megfelelően (minden pontban) kitöltött, a gép pontos beazonosítását lehetővé tevő garanciajegyet fogad el a Dimo Clean Kft.

Ennek hiánya esetén a Dimo Clean Kft. nem tudja a jótállási igényt elfogadni. A könnyebb beazonosíthatóság érdekében célszerű, ha a vevő bemutatja a termék számláját vagy annak másolatát.

A javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8. A Dimo Clean Kft. elállási joga

A Dimo Clean Kft. a visszaigazoló e-mail elküldésének időpontjától számított hét (7) munkanapon belül jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, amennyiben a szerződésben megjelölt termék(ek) nem állnak rendelkezésére. Ebben az esetben a Dimo Clean Kft. elállását haladéktalanul közli a vevővel, és a vevő által esetlegesen már megfizetett teljes ár visszafizetését az elállási nyilatkozat megküldésével egyidejűleg felajánlja a vevőnek. A vételárat a vevő által megjelölt számlaszámra az arról való tájékoztatást követő három (3) munkanapon belül átutalja a Dimo Clean Kft. 

9. Adatvédelmi nyilatkozat

A Dimo Clean Kft. a vevők adatait kizárólag saját szerződései, számlázása és könyvelése dokumentálására, illetve hírlevél küldése céljából használja és tárolja. A vevői adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a futárszolgálatot teljesítő cégeknek (Posta, GLS, DPD). A futárszolgálatot teljesítő cégek szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatkezelés mindenkor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően történik. A vevő saját adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre megtekintheti, vagy kezdeményezheti azok módosítását, törlését. A Dimo Clean Kft. adatkezelési szabályzata megtalálható a honlapon.

10. Domain név

A www.karcher-center-dimoclean.hu domain név is a Dimo Clean Kft. tulajdona. Az oldalon található információk, cikkek bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése nem megengedett. Aki a Dimo Clean Kft. webáruházában regisztrálja magát a Dimo Clean Kft. adatvédelmi nyilatkozatátt elfogadja. 

11. FAQ (kérdések, válaszok)

Hogyan lesz kiszállítva a rendelésem?
A Dimo Clean Kft. a megrendelt terméket futárszolgálattal kézbesíti a vevőnek.

Mikor számíthatok a rendelés megérkezésére?
A megrendelt termékeket géptípustól függően 2-10 munkanapon belül tudjuk kiszállítani. Készlethiány esetén, ez az idő jelentősen meghosszabbodhat, de erről minden esetben értesítést küldünk. Amint a rendelést átadtuk a futárszolgálatnak, egy Értesítés Kiszállításról e-mail üzenetet, küldünk a vevő részére a küldemény megérkezésének becsült időpontjáról. A szállítás kizárólag munkanapokon 8-17 óra között történik, pontos időmegjelölés nélkül, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni. Munkahelyre történő kiszállítás esetén kérjük, ügyeljen arra, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét és címét is adja meg Szállítási Címként és tájékoztassa a postázással foglalkozó kollégáját hogy küldeményt vár.

A rendelésem nem kaptam meg.
Ha kézbesítés során valamilyen probléma merülne fel, a regisztrációkor megadott telefonszámon megpróbáljuk felvenni a vevővel a kapcsolatot.

Módosítani szeretném a szállítási címet.
Ha a vevő nem kapta meg az értesítő e-mailt a kiszállításról, az adatokat online módosíthatja. Keresse fel a www.karcher-center-karcher-center-dimoclean.hu oldalán a Kärcher Fiók menüpontot. Amennyiben megkapta az értesítő e-mailt a kiszállításról, az aktuális rendeléshez tartozó kiszállítási címet nem tudja online módosítani. Ebben az esetben kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás 40 kg-ig egységesen bruttó 1200 Ft. 40kg fölött a szállítási költség egyedileg kerül meghatározásra.A díjat a rendelés értékéhez automatikusan hozzáadjuk.

Mi történik, ha a megrendelés útközben megsérül?
Amennyiben a vevő sérülten kapja meg a megrendelt terméket, ne vegye át és azonnal keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben már átvette, abban az esetben is haladéktalanul keresse fel cégünket.

Rendelkezésre áll a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex?
Nem, a Dimo Clean Kft.-re nem vonatkozik ilyen magatartási kódex.

12. Vonatkozó jogszabályok

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség hatósági tevékenysége során alkalmazott fontosabb jogszabályok

Ár feltüntetéssel kapcsolatos jogszabályok:

Jótállással, szavatossággal (minőségi kifogások intézése) kapcsolatos jogszabályok:

Reklámmal kapcsolatos jogszabályok: